ta mig tillbaka!

till riga i båten, helt underbart! Saknar grov jävla fuckat cp mycket!Tiden går så jävla snabbt känns som att det var igår!
Jag langar bilder woopwoop;)
Ellinor, Emmelie, Sofia, Melina och jag och Liam första kvällen dags att gå till konserten!
Jag och finaste Melina!
min favvo<3
Jag och bästa Joshua!
Jag och min fina Ellinor i Riga <3
Skulle försöka visa mig ball genom att försöka hålla fast mig och bära min egen vikt, men gick ej så bra, fick iaf lite hjälp haha!
Jag o söta Emmelie!
Hopp bild i Riga<3
Vi var tvunga att gå ut på däck för att det vart så lökigt när vi dansa hah!
Jag och Felix en kille som vi lärde känna där :)typ sju på morgonen på söndagen!
jag och Micael :)
Jag och Bebo i riga!
Yeh mina meloner haha!
Mot dansgolvet med brudarna!
fina tjejor!
jag och ellinor tog en smoothie på donken i Riga
solnegången<3
Paaaarty!
In RIGA!
yeeey freedom!
pusspuss
bänken i riga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback