summertime<3

Hellu, sitter hos Ellinor, ska sova här inatt igen myyys! igår så var vi på stranden vi var och bada på stora sand hela dagen as soft, låg och sola och bada. Sen planera vi att jag skulle slagga där, vi kom hem mötte Paulina gick ner och bada i dyviken och bara satt och snacka, drog hem till Ellinor emma fixa jätte fina drinkar till oss och så satt vi ute och åt, vi grilla as gott. Sen duscha vi tog massa bilder, satt vid skype somna runt fyra, yyey. vänt på dyngnen. Vakna halv tolv, åt frukost vid två har bara vart hemma med ellinor hos henne, hon skulle göra cholkladmuffins med banan i men dom blev inte så lyckade, dom blev helt torra. haha. men sen drog vi och bada i storasand vi tog bara ett dopp jätte skönt faktiskt, vi gick runt på stranden och leta efter massa snäckor och när vi gick längst strandkanten såg vi typ fyra fåglar som var döda, euuu och stackars säger jag bara. jaja, vi planera att jag skulle sova här inatt igen, vi har typ precis ätit middag vi åt pastasallad, sen efterätt chokladpudding. as gott.
dock mår jag jävligt illa, ellinor satt på en jävla video när dom sitter och klämmer finnar och dom var grymt stora oxå. blääh.

Första bilden, drinkarna från igår :) och andra efterrätten från idag hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback