Stressad!

Hellu, kom nyss hem från Nacka forum!
var där med, mamma, Pernilla(våran granne) min moster och lilla Elvis!
Vi gick runt kolla i massa affärer fick med mig, ett par jeans, ett par ballerina skor, sen köpte min moster ett skitsnyggt linne till mig hehe, sen köpte jag mascara bodylotion och deodorant haha!
Jaa men blev iaf nöjdl. Vi åt kinabuffe i nacka oxå, JÄVLAR vad gott det var, åt som en griiiis, haha!
Nej mend de var mmmm!
Jaja vi åkte snabbt förbi mölnvik oxå, men nu måste ja städa i mitt rum och fixa lite..
Min underbara syster fyller 18 år imorgon, så vi ska ha fest med massa folk imorgon, så har rätt så mycket att fixa!
Jag, Emmile och Melina  på kvällen när vi satt och kolla på konsert! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback