spola tillbaka gamla tider<3

Shuu! Är hemma efter massa dagar med underbara Ellinor!
Jag skrev ju att jag var där, då sov jag där, sen så på morgonen så fixa vi oss de var igår tror jag, haha minns inte dagarna. iaf vi drog till heron city, jag, Oscar, Emma och ellinor vi såg transformers 3d den var helt okej, cool film! kanske inte min typ av filmer men den gick att kolla på helt enkelt, efter det så drog vi hemtill Ellinors pappa vi bada i poolen satt och drev på chattroulette, somna vid fyra typ, vakna tio låg vid ellinors pool hela morgonen åkte hem runt två, så kom oscar ellinors "kusin" på tåget vi bada i dyviken och chilla, jag åt hos ellinor sen drog jag hem, min mamma moster och syster var här, nyss har vi kollat på massa videos från när alla var små. Helt sjukt vad tiden går snabbt och vad man förändras. vill spola tilbaka vissa tider faktiskt! Det var så kul, för jag var ungefär sex år och så fråga min moster mig vad jag ville bli när jag skulle bli stor och jag svara en sånn här som klipper med hår, haha såhär söt!
Åhh vad jag älskar när man var liten,man kunde bara vara, allt var helt perfekt. Tiden är perfekt nu också men allt var på ett helt annat sätt när man var liten!

Medina- sann romans. Är helt kär i låten jag driver inte, lyssnar på den om och om igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback