sliten!

Hejsan readers! Shit jag är helt död, har så sjukt ont i kroppen och ont i halsen, bara inte jag blir sjuk.. jag har helt gal1 ont i benen oxå. Aja somna fyra igår, ställde klockan på 10.30 palante vända dygnen. Jaja jag och ellinor gick hem till mig jag hämta money och vi fixa oss. Sen drog vi till stan, haha vi har träffat alla möjliga personer idag. haha knas. Jag köpte en ny bikini så snygg, och sen ett par örhengen med massa peace märken på ofc!
Sen gick vi runt, vi var med Husse, Adam och en till kille kommer inte ihåg vad han heter, sen så två tjejer inna och felicia! vi satt på donken gick runt snacka helt enkelt tchillpill!
vi åkte hem runt åtta från stan, hämta min lur som jag glömde hos Ellinor, sen gick jag hem, Ellinor följde med mig halva vägen också! Har precis ätit nudlar, fan vad gott, as varmt och skönt för halsen. Ska ladda ner lite ny musik oxå, sen blire fannimej sovadags, längtar efter min egna säng!
Gammal låt,men älskar den lika mkt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback