Mysdagar, men nu vill jag ha sol igen!

hellu! ser ni min nya design! Loooveit! Min kusin Linnea fixa den hihi gulle!
Ehm jag har inte skrivit sen i lördags.  i Lördags var vi ju barnvakt till min favvo med Ellinor och Joshua var också hemma, vi var hemma hela dagen shit vad varmt det var i lördags asså!  men vi var typ ute och lekte med alla småbarn nere på gården vi lekte vinken haha vi hade skit kul faktiskt!
Sen så chilla vi hemma bara. Igår så åkte vi hem, vi gick runt i stan jag fick med mig två par shorts sen när jag kom hem så fick jag tre as snygga linnen av emma hon har inte ens använt dom!
Emelie kom hit till ellinor och vi baka chokladbollar! sen så satt vi och snacka och satt och drev med massa på chattroulette haha askul vi somna vid fyra och vakna tio idag har vi gott runt i stan och tchillat hihi!
nu sitter vi hos ellinor :)


'
Jag och Ellinor i lördags när vi lekte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback