Love my life!<3

hellu :)
Är hemma hos Ellinor sorry att jag ej skrev igår, men somsagt har sommarlov och lever livet!
Men ska försöka, igår iaf så var det ju molnigt på morgonen trodde att det skulle börja regna. Våran granne har en båt som jag och mammas kompisar och en av deras döttrar Felicia vi åkte ut med båten det var molnigt när vi åkte, men sen kom vi dit vi satt hela dagen då kom solen fram och det vart as varmt och skönt vi hade så himla mysigt!! Kommer ej ihåg vart vi var men nånstanns lite längre från björkvik. Vi åkte hem vid sex sen mötte jag Ellinor vi bada i återvallssjön sen var vi hemma hos mig åt middag med min familj och några kompisar vi hade as mysigt, sen gick jag och ellinor från brunn till henne. Vi chilla hemma hos Ellinor och satt inte på skype!
Somna vid två :) Nu håller vi på att fixa oss, vi ska till Tumba vi ska vara barnvakt till min favvo ikväll för sofia och pappa ska på konsert! Men vi hörs kanske ikväll peace!
Igår när vi bada så sjukt skööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback