life is hard if you think hard.sant?

Har haft en mysigkväll! Men den här dagen har jag känt mig ledsen, eller iaf nu på kvällen, vet inte varför det kan bero på..Alltid när man känner sig lite ledsen så tänker man på allt dåligt.. Varför är det alltid så?
Det suger.. Jaja ska försöka lyssna på lite glad musik, och försöka se framåt, har mycket saker att se fram emot har allt jag egentligen behöver, men ändå känns det som att ngt fattas.. åh.. Önskar att livet alltid kunde vara perfekt, att man alltid mår bra, men det är alltid något ivägen hur lycklig man än är.. jaja det kanske så livet är..
Dags att lämna plats åt någon annan som gillar dig, den andra flickan som betyder mycket mer än mig.
Beyonce -best thing i never had

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback