Liam Lanselot Jimenez

Shit kommer ihåg 30 maj då min lillebror Liam föddes, fyra år sen! Att tiden går så snabbt! Kommer aldrig glömma när jag fick veta att jag skulle få ett litet syskon, jag var överlycklig! Vänta varje dag när det var beräknat att han skulle födas. Jag hade vart i skolan, det var dagen innan vi skulle på nått läger med klassen, så var jag hemma hos Tova, vi satt och spela supermario nintendo, så helt plötsligt fick jag sms, vilket jag aldrig brukade få, hade då en rosa uppfällbar samsung, så tog jag upp telefonen och såg  att det stog att pappa hade skickat sms, på smset stog det nu har du fått en liten lillebror som ska heta Liam lanselot jimenez. Jag kommer aldrig glömma känslan, inget kunde bli bättre, jag fatta inte att det var sant! Det gick en vecka om inte lite mer, så åkte jag hem till pappa, sofia mötte mig i Tumba centrum, jag hade åkt själv, så kom hon med en röd, svart vagn, jag gick fram och såg världens finasste lillebror, svart hår och blåa ögon, fick hålla han första gången, var så rädd att jag skulle tappa han eller så, det vart mest att jag höll mig ifrån han för att jag var rädd att något skulle hända..
Han e fortfarande världens finaste favvobror, min ögonsten!
Kommer alltid finnas för dig min Liam lanselot Jimenez!
En bild säger mer en tusen ord. Älskar dig min ängel, min skatt, mitt allt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback