grym helg i Riga minne för livet <3

Hejsan! Är tillbaka från Riga! Jag kan säga såhär, jag har haft en helt obeskrivlig helg, shiiiit tror aldrig att jag haft så kul!
Har dansat, skrattat helt enkelt levt livet, shit det är över börjar fan nästan böla, hatar de att när man längtar så går tiden så fort när det väl är.
Men det börja med att i fredags åkte jag och Ellinor in till stan vi mötte, Sofia, Liam och Joshua i stan där vi tog tåget till gärdet sedan bussen från där båten gick, kommer inte ihåg vad det heter.
Men där vi cheka in sen hoppa vi på båten satt ute på däck de vvar as soligt och varmt, love it!
Sen så gick vi och åt middag, åt kött med pomesfrites grymt gott, sen var det show lite senare så vi satt och kolla på den, var alice i underlandet jätte bra faktiskt! sen sjöng dom en massa osv. sen lite senare mot kvällen så gick jag Emmelie, Ellinor och Melina till hytten börja fixa oss, sen drog vi och dansa på discot grym musik kan jag säga! vi dansa så sjukt mkt. träffade på en tjej som heter sandra hon bodde i brunn där jag bodde förut så vi satt och snacka, sen när melina och emmelie hade lagt sig gick jag, ellinor, brandon och michael (melinas bror) ut på däck vi såg solen som gick upp vid halv sju somna vi, vakna vid nio halv tio inte mkt sömn inte,vii fixa oss åt frukost vi hoppa av i riga förutom brandon, anthony(brandons bror) och michael för dom hade vart vakna tills vi gick upp typ så dom sov kvar medans vi gick runt, fick med mig en navelpiercing och en tunika och massa godis ihih! åt på donken till middag då, sen hoppa vi på båten, köpte då en D&G parfym grymt gott luktar den! vi gick runt börja fixa oss, sen drog vi och dansa lärde känna nya människor aahh fyfan hade grymt roligt båda kvällarna minne för livet. Dock är jag hemma hos mamma nu, är helt död, ska lägga mig vid nio idag, somna dock en timme när jag kom hem, men  e lika trött, satt uppe med brandon, ellinor och michael och vi satt och snacka om allt och ingenting myspys!
bild från igår på däcket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback