Ge mig värme och soool

Damn, vad jag är trött! Hade en sjukt nice dag igår på min systers dag, alla folk kom runt två, Ellinor kom oxå hit och fick träffa lite från mammas släkt och massa kompisar, vi satt ute på trädgårn och åt massa gott, det var buffe sen till efterrätt en asa god kladdkaka med grädde och massa bär, faan vad jag åt! Lite senare kom pappa, sofia och Liam vi gick till stranden och chilla somna med julia och ellinor brevid mig i bäddsoffan i vardagsrummet runt halv tre. Vakna av att alla barn hade vaknat och stog i köket och åt frukost, så vakna runt halv elva, var helt död, åt frukost fixa mig sen drog jag och Ellinor till Nacka, jag köpte ett par jeans från bikbok, sen ett par korsörhengen inne på glitter så fanns det också att man kunde köpa goodiebag så jag gjorde det, haha värde 500 spänn, kan man inte tro, men vissa fina saker fanns det massa armband örhengen och halsband, rätt fint ändå, vi åt kinabuffe, love it!
Sen åkte vi hem till Ellinor, dom skulle på middag i fågelvik så vi gick och jag fortsatte vägen hem, kom nyss hem e så jävla trött, känns inte som att jag sovit ut ända sen riga riktigt! Jaja. Så äre på sommaren :)
när jag kom hem hade paulina vart med min moster och min mosters kompis jobbar på hm såå min moster brukar alltid åka och köpa massa saker innan allt är ute i butiken, så jag fick en gryyymt snygg tröja och en as fin väska som jag behövde, och en söt bh :) Hihi fyfan vad jag älskar kläder smycken skor och allt e helt kääR!
Nej nu ska jag äta ngt sen kolla på film eller ngt, måste bära in min säng som nån flyttat in till min brors rum-.-
Jag o min kära syster igår på hennes underbara dag. Klänningen/tunkian köpte jag i Riga och mina nya ballerina skor :)
Min underbara moster, Cornelia , igårkväll:)
Idag tchill med kung fu panda i nacka :) Mina nya jeans som jag köpte när jag var där i onsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback