be strong girl

hehe shiit vad jag bloggat idag, menmen tkr det e kul att bara skriva! lägga upp bilder massa låtar,de ju därför jag har blogg! Så man kan se tillbaka, nu har jag ju haft bloggen ett år tror jag, började ungefär blogga vid juni juli förra året, då är det kul att kolla tillbaka!
Det är väldigt mycket saker som har förändrats sen den tiden, jag känner att jag blivit mer mogen, dock är det saker jag verkligen vill ha tillbaka, men somsagt man kan inte få allt i livet..
Jaja snart börjar jag gymnsaiumet, börjar den 21 augusti! Börjar dock i g2 vilket jag inte vill, men får se, ska gå dit och kolla och se, måste ju gå iv i matte och engelska och det kan man tydligen göra i g2 medans man läser på allt det andra som vanligt.. Men om jag måste gå iv hela året om byter jag till john bauer i lilljeholmen. annars går jag g2 ett år sen byter jag till john bauer. Skulle vilja komma ifrån värmdö faktiskt, vill börja om på nytt helt, träffa massa nya vänner, kommer såklart träffa alla gamla, det ska jag kriga för!
Men jag ska visa mig så stark! ska göra det BÄSTA jag kan och kämpa så att jag kommer dit jag vill. Jag ska bli frisör, ha ett eget företag, sen åka utomlands o jobba fixa modeller, damn det skulle vara en dröm, nej men ska se framåt, ska iaf få en bra utbildning, så att jag kommer dit jag vill komma i livet.
Det viktigaste är ju att jag trivs med gymnasiumet så att jag kan koncentrera mig!
jag ska klara det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback