yeaah nu blire danskväll med alla nior från värmdö. taggad? Ojaaa :D

HEJHEJHEJtja! :D
Sitter hos Maria just nu, med Nathalie, vi sluta runt två dagen har rullat på i skolan, men har verkligen inte vart på humör på att jobba idag, har mest suttit och pratat bort lektionen, inte bra!
Men på idrotten ägde jag!
Aa vi ska väl snart äta middag, sen ska vi börja fixa oss, vi ska till hemmesta och dansa ikväll, vi ska vara där runt halv sju, så vi ska duscha och fixa oss här! Alla nior från hela värmdö kommer vara där, och fattar inte hur mycket folk det kommer vara? Men det kommer blir fett kul faktsikt!
Men jag vet faktiskt inte om jag hör av mig idag, just för att jag kommer hem så sent, och jag lär somna precis när jag kommer hem!
Men annars hörs vi imorgon!
Ha det bra männsikor!

yeah sårhär ser man ut idag :)


                                                           Lååååten loveit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback