Varför kan inte livet bara vara perfekt HELA tiden?

Hejhej, kom hem för inte så länge sen, har GRYMT ont i huvudet, brukar fan aldrig ha ont i huvudet.. Men kanske är vädret och jag känner verkligen för att komma bort en stund, vill åka till SPANINEN nuuuu!
Aja får se det positivt tiden går snabbt!
Hemma hos Maria blev de inte mycket plugg gjort kan jag säga, så hela min kväll får gå åt till att plugga MÅSTE! Men det är så tråkigt att plugga, hatar att göra det! Men har faktiskt inte så jättemycket kvar att göra ska läsa till hemkunskapsprovet, sen så ska jag plugga lite no, sen ska jag försöka bli klar med min brodering hehe!
Vi åt kinamat hos Maria, satt och kolla på mtv typ och jag lekte med hennes kamera, hehe! Men nu ska jag plugga, så att jag har det gjort, puss så länge!

Jag och min fin fina tjej! Gammal bild dock! Men vi är alltid lika bäst no matter what.


Kommentarer
Postat av: A

fin blogg :)

2011-02-22 @ 20:31:27
URL: http://telovskaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback