Underbart med fredag!

Hola mamacitas!
Allt bra med er? Med mig är det toppen! Äntligen fredag, även fast den här veckan har vart riktigt bra, så är det skönt att de är helg och man kan sova hur mycket man vill!
Idag har jag faktiskt tänkt att bara vara hemma, mammas bästa kompis Petra kommer hit hon kommer med sin son Willem och dom ska sova här, så det blir middag och sånt! Har laddat ner remeber me så den ska jag kolla på :) Nån som har nått förslag på bra filmer jag kan ladda ner? Jag gillar dans och liksom tånnårsfilmer typ :)
Mamma köpte med sig godis och chips mums!
Aja annars i skolan har jag haft tre prov både so proven gick bra, men matteprovet vettefan, men jag fyllde i allt jag kunde illafall! Men nu ska jag möta mammas kompis vid busshållsplatsen, mami följer såklart med. Hörs senare :)


JAg idag :)


                                   Åhh låten. Tänker på bra minnen. Vill spola tillbaka tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback