Tuff dag, hoppas på en bättre imorgon!

Tjatja, jag är sjukt seg just nu, vill bara lägga mig och sova.
Idag har de vart en tuff dag, vakna imorse och jag svär, jag var helt död!
Men det var bara för mig att gå upp, hade nationella prov i svenska i klassrummet. Men det blev ju missufattning.
Alla kanske inte vet att jag går på studio två gånger i veckan medans resten som inte går på studion har språk. På studion jobbar jag mest med matten, och jobbar med det jag ligger efter i.
Men det jag vill komma fram till var att vi hade nationella provet och vissa satt nere på studion vilket jag inte visste. Just för att egentligen skulle inte jag gått till skolan idag, för att jag ska göra utredning för dyskarlyli, alltså när man har svårt i matte. Men det var inte förns klockan ett. Så jag går bara till skolan på morgonen!Så slipper jag missa så mycket! Men iaf så jag gjorde nationella provet i klassrummet. Alla hade 80 minuter på sig, och enligt mig var de rätt lite jjust för att vi fick ett helt häfte att jobba i och jag har ju svårare att lära mig saker och ting så det blev rätt tungt hann inte färdigt med dom två sista sidorna,men tur som det var så snacka jag med min mentor Pascal och han sa att jag fick gå till studion och göra resten. Så nu känner jag mig nöjd, hade iaf läsförståelse, man läste olika berättelser så var de massa frågor om berättelsen och sånt.. Vissa grejer fatta jag ingenting men annars gick det bra!
Resultatet får man se ;)
Men sen slänge jag i mig lunch hann typ inte äta, sen hämta sasse upp mig, så hämta vi upp mamma så åkte vi till stan där jag satt i två timmar med en kille som gav mig massa uppgifer att göra, och han snacka lite med mig om min skolgång! Det kändes bra!

Men efter denna långa dag ska jag sova, så att jag orkar upp imorgon. Godnatt

                                     Att låtsas saker och ting inte gör ont, gör dubbelt så ont 

                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback