Torsdag

Hejsan det är en dag kvar till fredag, helt underbart! Plus att det är lov, hela helgen och nåra dagar av lovet ska jag tillbringa hos min underbara papi! Det är planerna för helgen och lovet, ingenting planerat, dock så hittar vi alltid på roliga saker! :)
Men annars så har dagen vart bra, diggar torsdagar, förutom att vi slutar rätt så sent och jag blir jämt helt gla1 trött den sista lektionen och as hungrig. Haha annars älskar jag torsdag, riktigt chillnation!
Aja ska sätta igång me plugget, men måste först få i mig nått att äta, känns inte som jag ätit på flera år!
Idag åker också Maria till Findlad hon kommer hem nästa söndag :( Hoppas du får det bäst gumman!
Annars leker livet, bara att det är så sjukt kallt ute, och jag tycker att våren borde vara här. aja nu ska chilla vidare. Peace out!

yeayea dagens facelooook :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback