Torsdag wie!

Tjatja, ligger i sängen ska snart ta fram plugget och börja plugga! Kill me orkar verkligen inte plugga varje dag!! Aja!
Ska göra middagen sen också :)
Menmen idag så hade vi första lektion elevensval, hade matte. Sen efter hade vi bild sen lunch sen engelskan vi kolla på film, "i walk to remeber" sorlig film :( Aja sen satt vi och vänta 50 min på att lektionen skulle börja eller vi brukar alltid ha 40 minuters rast sen efter 50 minuter fick vi veta att läraren var sjuk, vi skulle egentligen haft no,  men vi fick håltimme, så vi drog hem,  har precis druckit ett stor glas och oboy och nu ska jag spela musik på högsta volym och träna till matteprovet och två so prov som vi har imorgon. Önska mig lycka till. Hörs latero!

 Galen tjej! Juste lägger in bilder senare från idag som Maria tog på mig med canon kamerna sjukt fina bilder asså!Men såhär ser jag iaf ut idag  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback