Söndag med huvudvärk :(

Hejsan, är så sjukt med trött! Har haft en bra dag, eller aa sådär, jag har haft huvudvärk hela dagen, det börjar gå över, men har vart grymt trött exakt hela dagen! Aja åkte till min mormor vid tolv sen köpte vi hem sibylla och åt hallon paj med vaniljsås fett gott! Jag plugga också till proven imorgon! Sen har jag bara chillat, åkte hem runt halv fem, kom hem har tagit en låååång dusch och nu har jag precis bytt lakan och frächat till det lite i rummet ;)
haha nu ska jag sätta igång och plugga, sen ska jag fanimig sova!
Nej men jag ska läsa sen ska jag iaf sova tidigt! Men hörs imorgon kommer inte orka/hinna blogga mer förens imorgon. Ha en mysig fortsatt söndag, peace and love♥

Bilden tagen i stanigår, jackan är inte min, men den ska bli, love it!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback