Sköön måndag!

Godkväll mina lovers!
Ser ni min nya design, jag är överlycklig, hehe! TACK IGEN PAULINA!
Aja hela kvällen har jag pluggat, och nu sitter jag och broderar, hahah sitter som en kärring!
Nej men tycker det är askul, när man väl kommer igång.
Imorgon har vi vinteridrottsdag, så jag ska hem till Maria och plugga, väljer att inte gå till skolan, vissa åker till kunsberget och åker skidor, det gjorde jag förra året, det var kul, men skidor är inte min grej! Men annars om man inte skulle med skulle man gå promenad i skolan, men jag har verkligen ingen lust och jag vill plugga! Så jag ska hem  till min kära Maria, hon får nog hjälpa mig lite!
Men nu ska jag lägga mig och läsa, hör av mig imorgon när jag vaknat. peace and love!

 You can learn to forgive, but you can never forget!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback