Onsdaaaag, på bra humör!

Hejsan gott folk! Är grymt trött, men annars är allt toppen! Ska snart göra hemkunskaps läxan ska göra en valri fiskrätt, den skulle vart färdig i måndags, men var ju hos pappa hela helgen så det får bli idag, bättre sent än aldrig!
Annars idag, hade jag studio första lektionen, plugga till matteprovet som vi har på fredag, efter det hade vi svenska nationella, hörförståelse, Nathalie skulle redovisa men hon hann inte. Sen hade vi idrott sen matte sen no, sen sluta vi runt 14.50 :)
nää nu ska jag tydligen inte göra middag, men då hinner jag plugga och sånt som ska göras så maten får bli imorgon! Haha aja nu ska jag tagga pusspusspuss!

Haha störd bild från matte lektionen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback