Nu dejtar jag sängen. Pussar!

Så, nu känner jag att det får räcka med pluggandet, ska lägga mig och fortsätta läsa pojken som inte finns, haha just nu är den faktiskt rätt så seg, men ska försöka läsa ut sen, så kan jag börja läsa sista boken, pojken som överlevde!
För alla som inte vet, jag har ny header, men ni som inte använder internet mozzila firefox där ser min header mycket finare ut, alltså den har lite detaljer som man inte kan se på internet explorer! Bara så ni vet :)
Aja nu ska jag borsta tänderna och ta fram kläder och packa väskan till en ny dag imorgon.
Godnatt finisar♥



                       

Hard to let you go. So many tears so mouch pain that you don`t loveme anymore it make`s me insane but i`ll fight couse i`m strong and i`ll try to move on but it`s hard, hard to know that i have to let you go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback