Myslördag<3

Shaaaa, idag har inte hänt mycket, har följt med mamma och handlat, läst, sovit, duschat, dunkat musik  gjort middag blev tacos fett GOTT! Åt nyss så nu är jag typ as mätt!
Har väl vart en skön dag idag, förutom att jag har haft as ont i huvet hela dagen och har frysit och allt!
Men annars har det väl vart en mysig dag, vilket jag hoppas att det fortsätter!
Senare ska vi kolla på melodifestivalen och ha myskväll. Paulina och Micke är här också så det e nice!

varje  gång jag ser ditt namn, tar jag ett extra andetag för att hålla mina tårar inne. Varje gång är varje dag. Jag önskar att du skulle kunna se mig, se hur du har förstört mig. Hur du har krossat mig totalt, att jag inte kan leva normalt efter du lämnat mig. Att jag bli sjuk i huvudet efter alla tankar som som rullar tusen varv mer än vad dom ska!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback