Myslördag

Godkväll, sitter med min kusin, vi har precis kollat på stomp the yard. Laddade ner den för ett tag sen på datan, finns en etta och en tvåa, men i båda filmerna är det helt olika personer, så fattar inte varför dom hör ihop ens, men ettan är iaf grymt mycket bättre en tvåan, den gick iaf på kanal tre. Både Neyo och Chris brown är med! Men den filmen rekomenderar jag att ni borde se!
Annars har vi gjort kebab tallrik till middag, ätit chips och godis och så, och nyss hade vi precis ansiktsmask!
Sen färga jag oxå Linneas hår, det är bra att öva eftersom jag ska gå frisörlinjen ;) haha nej men jag ÄLSKAR hålla på med hår!
Aja vi ska väl kolla på tv en stund, sen blire väl läggdags.
Godnatt, Peace and love♥
 

 


                                                                                   BÄÄÄÄÄÄÄÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback