Löööördag! :D

Hejsan! Måste skynda mig!
Igår skrev jag aldrig för fixa mig sen satt jag vi datan sen helt plötsligt såg jag att bussarna hade börjat gå, så jag skulle ta bussen stog och vänta i en halvtimme sen fick jag skjuss av sasse till brunn där åkte jag direkt till Tumba fast det tog typ 3 timmar att komma fram! Haha aja sen när jag kom hem till pappa, så kom alla, Sofias brors tjej hennes dotter Alexzandra som är med barn :D och hennes kille sen Leo sofias brors barn! Sen kom Melina och hennes pappa dom åt middag här och sen kolla vi på film och hade trelivgt!
Idag har vi vart på heron city vi såg på bio vi såg filmen Trassel i 3d den var riktigt bra. Det var jag, Joshua, Liam, Veronica sofias brors tjej och Leo hennes son! Sen åt vi på donken där och spela i spelhallen och nu har vi precis kommit hem och vi ska snart till mina kusiner där hela min släkt kommer vara!
Men nu ska jag fixa mig, hörs imorgon när jag är hos mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback