Känns som att det är torsdag idag:(

Hejsanhejsan! Är fett trött idag, men faaan vad kul jag hade igår!
Jag, Nathalie och Maria fixade ju oss hemma hos Maria sen hann vi inte äta middag för att vi fixa oss för länge. Men vi dansa hela kvällen, hade sjukt kul!
Kom hem runt tio eller något då jag åt, sen hade jag rätt svårt att somna, så det blev rätt sent igår, men det var värt iaf!
Idag har det vart fett seg dag, har vart skittrött och så Menmen sluta runt 14.50 jag ville inte gå idag, dels för att jag glömde mina lurar hemma så det blir det lite tråkigt att gå helt ensam :( Sen har jag så jävla ont i kroppen från igår!ska ta fram plugget och plugga!!
Bilder kanske kommer senare från igår, Nathalie har dom, hon ska försöka skicka dom idag :)

Såhär ser man ut idag, har fortfarande min jävla sugigamobil fattar inte när mamma ska fixa kameran :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback