jag önskar att det här var en mardröm!

Hejhej! Känner mig inte på så bra humör just nu! Är trött och allt är inte som det ska :(
Dagen har ändå vart en skön dag, kom till skolan hade studio sen svenska sen åt jag lunch. Sen kom sasse och hämta mig, viadre åkte vi för att hämta upp mamma. Väl i stan gick jag på utredningen fick jag uppgifter vi var färdiga vid halv fyra. Jag o mamma gick och fika. Jag åt en semla och drack varm choklad. Det kan jag säga var det bästa på hela dagen!
Sen gick jag och mamma och köpte hårinpackning mousse och naglack till mig, det gjorde min dag.
Kom hem har ätit middag, läst ut boken pojken som kallades det. Så nu har jag börjat på 2an "pojken som inte finns" Dom är så hemska fattar inte varför jag läser men grejen e att jag vet att pojken i boken kommer vinna därför vill jag fortsätta läsa!
Men mer har jag inte om att säga från idag, ska läsa sen sova. Har en lång dag imorgon med 180 minuters nationellt prov. Vi ska ha skrivdelen imorgon tur som det är har jag studion till räddning! Önska mig lycka till!
Nej ni ska jag sova och försöka vakna upp imorgon på det bästa humöret!

Godnatt alla underbara!

Lev för det du har, ge inte upp för det du saknar!


                                               Love him

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback