Grymt trött asså

Sitter och dricker te och äter sockerkaka, mums! Har suttit och chillat en stund kollat massa sommarkläder, jag svär, jag blir helt kär, jag vill ha nya sommarkläder ååååh vad jag längtar! Mamma ska iaf beställa kläder till mig, från hm och sen har jag kollat massa på ginatricot och nelly!! Aja annars har jag pluggat lite har verkligen inte orkat har vart as trött idag, så ska faktiskt gå och lägga mig och läsa ut min bok, har bara nåra sidor kvar, sen ska jag drömma mig bort och vakna upp till fredag.
Jag har också världens träningsverk i mina lår, helt sjukt, hade idrott igår och jag och Maria körde riktigt hårt när vi gjorde s tränigen! Men känns nice!
Nej nu ska jag sova, jag hör av mig kanske imorgonbitti vilket jag inte tror eller så hör jag helt enkelt av mig hemma hos pappa, loggar ju in på datan nån gång om dagen där! :) Men annars så får ni ha en mysig torsdagkväll, natti♥

Du klev in i mitt hjärta, trampade på mina känslor, krossade mina drömmar, tog slut på mina tårar, kvar är det jag vill bli av med, kärleken och mitt längtan efter dig.

                
                                   Knarkat låten ett bra tag och jag tröttnar aldrig och kommer heller aldrig göra
                                                           Chris brown och såklart Rihanna är mitt örongodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback