ge mig sommar sol och häftig pool!

Hola, allt bra med er?
Med mig är det helt okej, snön får mig på sämsta humöret! Men det är bara se framåt snart fan ligger jag i SPANIEN!
Idag har dagen vart soft, gick upp imorse, fixa mig, sen mötte jag upp Nathalie vid min busshållsplats, där ifrån gick vi till brunn. Duktiga tjejor! Sen hade vi nationella prov i svenska, vi hade skrevdelen var grymt kul. Det fanns lite olika texter och jag valde en text som heter ljuset i mörkret. LIksom nån dag när jag har det dåligt liksom vad jag gör för att allt ska bli bra igen, hur jag liksom försöker hitta ljuset igen! 
Men det var riktigt kul!
Har ett prov kvar i svenska nationella och det är hörförståelse!
Sen är det avklarat i svenska!
Men sen hade vi lunch, blev äckliga räster, och sen hade vi no. Vi fick sluta typ tre timmar tidigare SOFT!
Har annars pluggat so, vilket jag ska fortsätta, sen har jag inte gjort mycke mer, packat ska till pappa imorgon!
Skönt med fredag iaf!
Men hörs sen!

 Jag och Maria i fredags när vi var i stan! Coola brudar ohyeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback