Don`t stop dreaming when you wake up

Hejsan, sitter och dunkar musik och pluggar, idag hade jag so och hemkunskapsprovet, hemkunksapsprovet har jag omprov för att jag hade inte boken igår, hade glömt den i skolan :( Menmen, så stter och pluggar det,sen ska jag plugga no, aa det kommer nog bli att jag får plugga en hel del på sportlovet!
Aja annars har det vart en bra dag, eller jag har vart i min egen värld typ, jag har inte vart trött eller ngt, men har drömt mig bort, Haha jag har fan ett linne på mig där det står don`t stop dreaming when you wake up, hahah!
Aja jag har inte mycket mer att säga, jag ska bara börja plugga så ser hela kvällen ut!

 Hade på mig mina älskade converse, men dom ska jag inte ha längre för att det är så mycket snö, och jag vill ha dom vita och fina till våren och sommaren!


Kommentarer
Postat av: julie

Smart att ställa undan dom till våren och sommaren, dom blir förstörda annars. Mina blev det, så jäkla synd :/

2011-02-23 @ 15:51:26
URL: http://juliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback