Det går bra nu!

Hejhejhej! Jag mår underbart bra! Älskar när livet är perfekt!
Kom hem nyss, idag har de vart en rolig dag, har vart på super bra humör, första lektion hade vi svenska, vi hade nationella, hörförståelse, vi lyssna på en text sen skrev ner vad den handla om osv, jag jobba med Nathalie, sen skulle man snacka med den man jobba med om vad texten handla om och så, sen redovisa jag, hehe hatar att redovisa, det är så pinsamt! Men det gick faktsikt bra. Sen efter det hade vi engelska vi kolla på en film. Kommer inte ihåg vad den hette, sen hade vi so. Skulle gjort omprov, men när jag precis höll på attt skriva på så blev det brandalarm! haha så jag får göra det på fredag, men det går väl lika bra, nu kan jag passa på att plugga ännu mer! sen hade vi lunch med firre, helt okej :) sen matte. Sen hade jag utväcklingsamtal, med mamma och min lärare Pascal. Brukar annars vara hundra pers som är med eftersom att jag jobbar med olika folk och får extra hjälp. Men det gick SKIT bra! Pascal sa att jag har jobbat på jättebra och att han är stolt över mig och åhh älskar att höra såna saker, det får än att vilja kämpa ännu mer! Somsagt den 25 maj ska jag åka till Spanien och han sa att jag inte hade fått ledigt eller han hade mejlat mig, men sen så sa han att jag har gjort ett sånt himla bra arbete så jag förtjänar att åka utomlands!WOHOOOOO!Är så glad!! :D
Sen gick jag och mami hem från brunn, nu ska jag plugga har tre prov på fredag, vi i so och ett i matte så hela veckan ska jag plugga!!
Vi hörs lite senare mamacitas!


Jag och Nathalie idag i skolan, piss bild men den får duga ;)


Kommentarer
Postat av: Styleformen

Vilken trevlig blogg du har! :)

2011-02-15 @ 15:28:51
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback