Det är kul när folk komenterar min blogg! KÖR BARA!

HEJSAN! Kom hem för inte längesen. Egentligen skulle jag gått hem men jag orkar verkligen inte idag, just för att det är rätt tråkigt att gå helt ensam, och jag hade skinnjacka idag, så jag höll på att frysa ihjäl!
Menmen allt  bramed er? Med mig rullar allt på, önskar bara att det vore sommarlov nu, det skulle inte sitta fel.
Men annars har dagen gått som den gått. Har haft hemkunskap bästa! Vi gjorde kakbuffe. Alla var indelade i tre eller två personer i en grupp så fick alla ett varsit recept så det blev att alla gjorde olika kakor så fick man smaka på alla! Det var fett gott! sen har dagen rullat på har haft so sen slöjd! Älskar verkligen måndagar!
På slöjden broderar vi nu, jag skulle först skriva lillebror liam <3 Men sen ville jag göra ett bra citat så det fiick bli don`r worry be happy med en smilies! Hehe :)
Nu ska jag göra bokecension, sen plugga so!
Vi hörs senare, peace!

Usch fyfan vad jag känner mig ful idag :(

 

                                                                                         jason derulos röst är för underbar!


Kommentarer
Postat av: Emelie Rosander

Bild inifrån skol-toan! Hah! ;D

2011-02-07 @ 15:28:59
Postat av: evelinn

hehe yeah jag gillar skolanstoallet! :D

2011-02-07 @ 16:25:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback