Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.

som ni kanske redan förstått, har jag två bästavänner, som jag snackar med om precis allt, dom kan läsa av mig rakt av!
Dom har gjort allt för mig och det är jag grymt tacksam för, jag hade inte kommit såhär långt i livet om jag inte hade haft dom!

Ebba och Maria, Maria lärde jag känna när jag böt skola till brunn i tvåan. Sen dess har vi alltid haft lika kul tillsammans, vi har skrattat,gråtit,bråkat och gott igenom mycket tillsammans!

Maria är en tjej som alltid får mig på bra humör hon får mig alltid lika glad, hon hjälper mig med allt! Hon är helt klart mitt solsken!Jag älskar dig Maria och finns för dig!♥

Ebba och jag lärde känna varann när jag flytta till brunn, jag hade precis börjat tvåan. Vi bodde grannar sen dess har  vi alltid varit riktigt tajta. Vi har sjukt mycket bra minnen tillsammans. Ebba är som en tvilling för mig!
Jag älskar dig Ebba även fast vi inte har lika mycket kontakt som förut kommer jag alltid älska dig lika mycket. Jag saknar dig och finns för dig♥

Jag och Maria, på danskvällen i tisdags!


Jag och Ebba för inte länge sen. Det var innan jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback