Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Det finns alltid dagar då man känner sig ful, och självförtroendet är på botten, man gämnför sig med andra, jag kan känna så vissa dagar, då man är typ piss trött och är på dåligt humör helt enkelt! Men annars har jag ett bra självförtroende, kanske för bra! Men jag är nöjd med mig själv, det ska även alla vara! Alla är fina som dom är och bra på sitt sätt.

När jag vaknar brukar jag alltid ställa mig framför spegelnt och säga "fan vad vacker och snygg och allt man kan vara jag är" Tro mig det gör ens dag mycket bättre! :)

Men det finns ingen person som är perfekt, jag tror dom flesta har något man vill ändra, men man ska vara sig själv och vara nöjd för det!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback