Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Det finns en person som jag ser upp till, vilket jag har gjort väldigt länge nu!
Det är Rihanna, hon verkar vara en riktigt bra person, hon är stark och liksom hon vågar helt enkelt vara sig själv, hon har sin egen stil och kör sitt race! Det gillar jag med henne, hennes röst är underbar, det finns ingen låt som jag inte gillar med henne, hon är helt klart den personen jag ser upp till!
Jag skulle vilja byta liv med henne och se hur hon har det en dag, hon verkar ju ha fullt upp om dagarna, men att få vara Rihanna en dag, skulle vara en dröm!

Rihanna är min idol!



                     
                                       Den 1 november då smäller det, då ska jag till globen och se henne! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback