Dag 15 – Någonting jag ångrar.

Det finns väl misstag som man gjort som man ångrar och önskar att man kunde göra någonting åt..
Just nu ångrar jag något rejält! Det ligger just nu som en klump i min mage, jag druknar av tankar, vilket tar all min energi..
Jag håller nu på och gör utredning, eller jag var i stan idag och igår. Där fick jag göra massa uppgifter av allt från matte till läsuppgifter osv..
Sen idag får jag reda på att jag inte har något av dyseleksi eller dyskarkyli, så jag ska göra en ny utredning den 21 mars, vilket gör att jag får vänta längre tid.
Och killen som hjälpt mig med utredningen sa att det var något fel, men han visste inte riktigt vad det var, och det gör satt jag går och ororar mig för vad det är...

Jag tror redan jag vet, men ingenting jag vill ta upp här, men ångrar verkligen  att vi inte tog tag i det här tidigare för det här tar all min kraft. Jag orkar liksom inte sitta och vänta och få svar. och det som gör mig orolig är nu har jag nationella prov som vilken elev som helst. Men liksom om jag skulle få ig på någonting av dom så sätts det på mina slutbetyg och det kan ju just vara för det vi håller på med nu alltså utredningen. ¨

Åh jag orkar fan inte. Allt känns bara så fel, jag vet att allt kommer bli bra. Men jag har det så sjukt jobbigt i skolan och just med det här att jag måste vänta och få besked och allt. Då har jag säkert hunnit gå ut skolan och jag kommer fan inte orka mer om jag får ig i något annat ämne.

Det är en sak jag ångrar att jag inte tagit tag i det här lite tidagre, typ i åttan då hade jag liksom fått nu den hjälp jag behöver och så.. :(

Känns som att allt hänger på mig just nu.. Help me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback