Converse<3

Hejsan mina favoriter!
Idag har jag haft en riktigt mysig dag i stan med Maria. Skulle egentligen skriva imorse, eller jag skrev ett helt inlägg och la upp bild och allt, sen när jag skulle publicera så stängdes datan av -.- Hatar sånt.
Aja tog en buss från mig vid tio sen mötte jag upp Maria, som hade vart hos tandläkaren och färgat håret, skitfint! :D
Sen åkte vi in mot stan, där jag köpte mina älskade converse som vänta på mig.
Hade bestämt mig för att köpa låga converse så när vi kom in i stadium så fanns dom inte där, plus att låga converse stog att det skulle kosta 400 när jag kolla på google men dom kosta 700 alltså lika mycket som dom höga, men jag valde att köpa höga, låga var också grymt snygga, men när jag åker till spanien ska jag nog köpa röda låga eller nån annan färg, men jag vart nöjd med mina vita. sen så gick vi runt i stan skratta lika mycket som alltid, och vi fika inne på sandys vi dela på en fet kladdkaka sen köpte vi smoothie!
och nu kom jag hem, min kusin Linnea ska komma hit hon ska sova här, min mamma och lottsas pappa ska på middag så ville inte vara hemma helt själv :( Men vi ska göra  middag och chilla!

Men nu ska jag fixa lite i rummet innan hon kommer puss!

Söt tjej imorse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback