barlesque

Hejsan, kom nyss hem från stan!
Har haft en jätte mysig dag, först var jag hela dagen i skolan, sluta 15.40 som vanligt-.- Sen åkte jag och Maria in mot stan, jag köpte ett naglack,navelpiercing, en vit kajal, mascara och läppglans! :)
Jag tar bilder imorgon!
Sen åt vi världens godaste kinamat, sen börja filmen vid 18.10. Asså filmen vaaar GRRRRYYYM! Den filmen rekomenderar jag att alla borde se!
Filmen var två timmar lång, annars vid vissa filmer brukar jag inte kunna sitta sitta stilla efter en timme, men jag lovar er jag satt med ögonen som en uggla och kom in i en helt annan värld,så bra var den!
Sen efter åkte jag och och Maria och sola, eller jag sola bara. Jag sola i en kvart kände bara för att dra och bli lite brunn! Sen hämta hennes pappa oss i värmdö markand så nu är jag hemma.Somsagt jag och Maria har alltid lika kul när vi hittar på saker! :D Maria ska skicka bilder från dagen!
Sen ska jag sova :) Så jag säger godnatt nu!
Peace and love♥

 Christina augilera är ju med, hon är bara fööör tung!

                                                                         Låten e från filmen. Asså herregud hon har sjukt fin röst och shit asså hon e fan för bra för att vara sann!


Kommentarer
Postat av: Maria

hahahahahhahah uggla! xD den va bra Evelinn=D <3

2011-02-06 @ 20:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback