Älskar att vara hos min papa <3

Hej mina vänner!
Kom nyss hem från pappa  faktiskt. Igår kväll hade jag jätte mysig dag var ju somsagt och kolla på trassel!
Sen åkte ju vi hem till mina kusiner, där hela släkten var och några kompisar till dom, vi hade jättekul, jag satt hela kvällen med Nataly min kusin hon är 17 och vi satt och snacka och dog av garv, kom hem vid halv sex imorse, haha. Vakna runt tolv, åkte från tumba runt halv tre och kom hem för en liten stund sen!
Ska fixa till imorgon sen duscha och sen blire nog läsning! Hehe :)
Hörs sen!

Bilden tagen för nån helg sen! Jag är faktiskt osäker jag tycker jag passar i lugg men då ska hela mitt hår vara plattat, men jag vill ha långt hår och ju mer jag plattar desto slitnare blir det! Hm vad tycker ni, ska jag ha lugg eller inte?


                                                                    Den här låten får mig på fötter idag! I like it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback