Alla varadagar är lika tråkiga och långa!

Hola! sitter och dricker te, har fett ont i magen :( Som vanligt har jag det på kvällarna, det kan vara vissa kvällar som jag inte har ont alls :( Men dom kvällarna då jag har ont asså fyfan!
Aja annars har jag pluggat lite! Blev korvstråganoff till middag, det kan vara lika bra och vetat!
resten av kvällen har jag chillat galet, snackat med lite trevligt folk!
Men nu säger jag godnatt för nu lämnar jag min data för dagen, nu ska jag lägga mig och läsa, pojken som kallades det. Började igår, och den e hemsk!
Godnatt finisar, sweet dream!

Att glömma någon man än gång älskat, är som att komma ihåg någon man aldrig träffat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback