When I text you, it means that I miss you.When I don't text you, it means that I waiting for you to miss me.

hej på er mina fina! Har precis fixat mina ögonbryn, asså åh får ångest, har råka noppa för mkt så ser helt cp ut, men tur så fyller jag i dom med en penna, men ändå vill ha mina ögonbryn som dom var förut, sofia min lottsas mamma har alltid fixat formen på mina sen råka jag fucka upp det så nu måste jag vänta så att hon kan fixa dom igen!!
Ah! aja idag tog jag tidig buss med syster vi mötte Julia i centrum där åt vi frukost på dellan och bara mös. Skitnice, sen åkte jag mot skolan sluta två, hade en bra dag, sen åkte jag Julia Paulina och Nathalie paulinas och julias kompis skitgullig tjej vi åkte till nacka köpte resten av julklapparna åt på subway så jävla sjukt gott, mmmm! aldrig ätit där tidigare men as gott var det, sen har jag bara vart hemma packat lite och målat naglarna och fixat ögonbrynen.. haha imorn ska jag till min kära papi! var ett tag sen och jag lägntar efter pappa och Liam♥

Frukost.

And me today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback