Torka inte mina tårar om du en dag kommer skapa dom!

Hej på er mina sköna bönor, kom precis hem för en stund åt lite och nu dricker jag julmust, lyssnar på musik och är social på chatten på face. chill sådära.
Igår drog jag och vevve till stan vi gick runt där jag fick med en kofta och en kortärmand fin tröja med ett kors, lovelove. Nu är det slut shoppat för min del :)
iaf vi åt på sandys gick runt snacka och skratta, sen drog vi till vevve spika lite inför kvällen, vi åkte till stan möötte Obaro, en killkompis, vi gick runt typ hela stockholm kändes det som, haha nej men vi hade fett kul, snacka, skratta och så, drog från stan vid ett, gick från värmdö marknad till vevve, haha fetaste träningen!
Sen somna vi runt fyra, vakna vid elva fixa oss åt frukost drog till stan chillat där hela dagen åkt runt drivit lalllat runt sen träffa vi obaro en stund sen nu är jag hemma, trött och så, ska sova tidigt, har förfan inte sovit ut, så imorgon tar jag en lång sovmorgon sedan drar jag till min papi!


Två bilder från mig från igår :) man kan se mitt nya skal som jag fick i julklapp plus att jag hade på mig en av skjortorna som jag köpte :) wiie!
jag hade på mig en av dom nya tröjorna idag med men just nu orkar jag inte visa bild men kommer nog ha på mig den fler gånger!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Snygg skjorta Tvilling ;) <3

2012-01-02 @ 14:18:33
URL: http://linneasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback