Sometimes you have to fall, before you can learn how to fly.

Hejsan, kom hem för ett tag sen, mamma hade precis gjort världens godaste middag, kött och potatisgratäng och en fet sallad, bäästa♥
jag mår helt okej, betydligt mycket bättre än igår, försöker tänka på det jag har, ist på för det jag saknar en dag kommer allt bli bra det vet jag!
kanske inte som jag vill men allt kommer bli bra.
Iaf idag vakna jag vid elva skitskönt verkligen att kunna sova ut, sen åkte jag och min fina syster till stan vi gick runt jag fick med mig en klänning som jag ska ha på julafton hade jag tänkt med lite röda detaljer till, har rött läppglans fast de ser ut som jag har rött läppstift så jävla snyggt är det med rött! sen fick jag med mig ett par vantar, vi åt lite på donken sen blev det glass, jami!
nu är jag hemma och ska sätta mig med mami och syster och mysa framför tvn med min godispåse, check!
Hoppas ni haft en bra lördag! detta väder är äkta pojkvänsväder!!

Bilden tagen nyss testa rött läppstift hiih tkr det var ballt!Ser nog bättre ut i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback