Öppna dina ögon och se på mig. Se på mig för den jag är, och inte för den du tycker jag ska vara.

Hej readers! Kom hem för en stund sen, har vart en mysig dag, börja halv nio då det var luciatåg, skitfint faktiskt, sen gick vi tillbaka till klassen, jag nathalie nathalie occh isac var i en grupp vi gjorde pepparkaks hus alla gjorde det och vi var två allså vem som hade bäst utsseende och samarbete heh, sen så fick vi julmust pepparkakor och lussebullar fett chill sluta 10.40 åt julmat i skolan sen chilla jag med Nathalie f, vi vänta på fanny och satt och lyssna på musik och ba softa, och kom hem för ett tag sen, väntar på att resten av familjen kommer hem! hatar att vara ensam, tur att jag har min kisse, men hoppas ni har haft en bra lucia! :D

här får ni en nice låt, så fucking grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback