marry christmas

Hej på er alla tomtenissar, ska försöka göra ett ganska kort inlägg. Igår hade vi mysig dag börja dagen i nacka med mami och syster med frukost på en italiensk cafee, vidare drog jag och syster till pappa, vi var där åt god mat, sen kom farmor och farfar vi mös öppna lite paket, jag fick då victoira secret body lotion och body splach och omg vad gott det luktar, pengar fick jag presentkort på ginatricot och jc, sjukt fint armband, och en jätte ögonskugga och läppglans i yves asint laurent hihi. sen åt vi frukost och så imorse åkte till mami jag färga mitt hår, fan vad jag är nöjd rätt mörkt är det, men jag snacka med nån frisör igår och har man haft så ljust och vill lägga in en toning i brunt måste man ha rött pingment i annars blir det grönt, men nu är jag rätt nöjd ska kanske göra slingor sen som en tjej ska göra på mig i skolan tycker det skulle vara fint hih!
jaja fixa mig sen drog vi till moster idag, hälsa på min mormor en snabbis stackarn hemma helt själv, hon sitter ju i rullstol för hon har så svårt att gå, menmen nästa år får hon vara med oss. Vi har iaf ätit god maaaat, öpnnat massa presenter och umgåts med familjen!
jag fick iaf, smink, låga vita converse aaah helt käär, samlar ju på converse hehe. sen fick jag hårprodukter, pyjamas morgonrock i flis, underkläder, en bok ett skal till min mobiiil, pengar och ett stor duntäcke är super nöjd hihi! happy face! Men nu ska jag vara lite social sen blir det att sova, ska försöka höra av mig imorgon :) Hoppas ni haft en bra julafton kääärlek!

               jag och min finaste mami igår, älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback