love me always, love me never, but don`t love me sometimes.

Hej mina fina!
Sitter hemma i sängen nu och laddar ner lite filmer, är supertrött och fryser sjukt mkt!
Idag har dagen rullat på, helt vanlig dag åkte hem efter skolan vid två nu är jag hemma, vill bara lägga mig i sängen och kolla på film och sova haha, torsdagar är seriöst tråkigste dagen på veckan, ingenaning om varför jag tkr det, dom e bara så jävla tråkiga.
Jaja får försöka göra det till det bästa iaf. Funderar på att lägga mig i ett varmt bad låter lockande.
Jag hör av mig senare, puss på rumpan!

Hihi, såhär ser jag ut idag, vevves tröja från gina fick låna den, älskar den till de hade jag svart linne och svarta lite glänsiga tights, rätt porrigt om jag får säga de själv, hahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback