Le mot dem som krossar dig, för de krossar dem att se dig le !

Hej mina kompisar! Sitter hemma hos pappa, nyss ätit frukost. Igår var jag i skolan, helvete vilket pissväder vi hade.. Helt galet. Haha mitt hår var kaos när jag kom till skolan, så jag bestämde mig för att platta det, Skit länge sen jag gjorde det ju. Jag vill färga mitt hår men ändå inte, alla säger att jag ska ha kvar som det är så funderar på att vänta tills jag får min vanliga hårfärg!
Iaf jag sluta 13.40 så jag vänta i skolan på syster som sluta 16 men som tur hade jag folk som var sociala hihi :)
Sen drog vi till pappa, chilla här åt god middag, kolla på idol och somna vid halv tolv, skit skönt!
Idag är planerna att vi ska till min kusin Manuel som fyller år, i tumba det är inte förns fem så antar att vi ska vara här sen fixa oss,sen ikv skjussar pappa hem oss till mami! Vi hörs då ha en bra lördag!

min fina familj, fattades Joshua och Paulina tar fotot!

Jag igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback