Jullov woho.

yey, äntligen lite ledigt, softsoft, sova ut, äta njuta shoppa umgås med familjen vänner myys! Det är vad jag kommer göra på mitt lov. Hade mysig dag idag, börja nio då det var lite uppträdande sen så fick vi fika, lussebullar pepparkakor julmust en fet tårna med chokladmousse, haha gissa om jag blev mätt, haha bra fukost liksom, drog till stan efter att ha fått sluta vid tio då mötte jag Veronica och Sofia vi gick runt, jag köpte en toning till mitt hår, happy face, var först lite osäker, men jag känner att jag vill tona ner mitt hår, jag tycker det är så jävla guldigt så nu kommer de ungefär bli som min utväxt nicenice! Sen köpte jag ögonbrynspenna, ska fråga om sofia kan fixa dom snart, helt håriga och äckliga, sen köpte jag bara läppglans, vi chilla på sandys gick runt och kolla massa affärer och killar, hehe!
Kom iaf nyss hem, ska mysa med min familj idag, ska försöka att inte sitta så mycket vid datan nu på lovet, behöver stänga av lite, men blogga kommer jag göra hiih!
Hoppas ni haft en bra dag!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback