Ingen är värd mina tårar - förutom en - den som ser till att de aldrig faller igen!

hello på er! ska gå och lägga mig är helt död efter en rätt så tung dag/natt. Jag och Ellinor har bråkat, känns jobbgt, men dags att gå vidare i livet, jag har många som står vid min sida och det är jag glad för.
Äkta vänner kommer oftast tillbaka oavsätt vad, spelar ingenroll vad man gjort för fel..
Man lär sig av sina misstag ingen är perfekt så är det bara. Iaf har haft en riktigt jobbig dag i skolan men som tur har jag fina tjejer som stöttar mig.♥
Iaf åkte med nathalie frykdalen hem till henne vi satt och snacka en stund och bara chilla sen drog jag ner till centrum mötte min syster och julia vi åkte hem till oss gjorde tacos och åt och mös satt och kolla på pretty woman och sex and the city och åt chips med dipp och bara mös! Nu är jag galet trött och ska sova, imorgon är de ny dag och jag sätter punkt vänder blad och går vidare.

Jag och min syster. jag hade på mig min nya skjorta som jag köpte i onsdags hihi älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback