i'm not a fighter, but i fight for what i love !

Hej på er mina favvisar, va ett tag sen jag blogga men har haft fullt upp. dagen efter julafton var vi hos moster hela dagen, sen på kvällen åkte vi till min mammas farbor där vi var vi åt massaaa mat, fattar inte hur mycket jag ätit haha. Sen iaf körde vi julklapps leken det är en traditon vi brukar annars vara hos min morfar men han är i egypten så vi var där ist, så leken börjar med att alla som e med köper två julklappar var inte så jätte dyra, iaf sen har man två tärningar lägger persenterna på bordet så börjar en slå tärningarna, om man får en sexa får man ta en julklapp om man får två sexor får man ta två paket och slå en gång till om man inte får nån sexa får man inte ta nått. iaf sen när alla paket är tagna får alla öppna paketen man har framför sig. Tärningarna går runt om man får en sexa får man sno paket som man vill ha som nån annan fått sen håller det på så, tills äggklockan ringer, såå jävla kul, första gången jag körde det det här året faktiskt, iaf, vi hade jätte kul där, vi kolla på film, kom hem till moster sen vid ett, somna i min kusins säng som en princessa asså shit vad skön den var, sen igår drog och syster till stan kolla på mellandagsrean ofc, jag fick  med mig en skjorta så fiiin, sen fick jag med mig ett fint volang linne, sen en typ kofta, wiie! idag blir det lätt mer shopping med syster, haha vet inte vad jag gör vaken så härtidigt men hon kom in i mitt rum så nu är jag pigg och glad ska väl dra mig upp och fixa mig och sånt, det är ett tag kvvar tills vi ska åka. Sen igårkväll mös jag bara med min familj kolla på madicken haha bästa ju.


två julbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback